˄
˅
M U D — C I T Y
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
there's no hell like chicago
MUDCITY
Chicago - vagy ahogyan sokan nevezik, a Szelek városa - az Amerikai Egyesült Államok harmadik legnépesebb városa, a város azonban egy sokkalta baljósabb nevet is visel, a köznyelvben egyszerű Sárvárosként is hivatkoznak rá; vélhetően a múlt miatt, amikor a váratlan demográfiai robbanás piszkos utcákat és rossz egészségügyi és higiéniai állapotokat eredményezett, azonban ez a 21. században már régen a múlté; napjainkban inkább a felszín alatt meghúzódó alvilági szálak miatt vált szennyezetté a környék, azonban ebből a hétköznapi átlagember mit sem vesz észre. Pedig odalenn három maffiacsalád hadakozása borzolja az állóvizet, annak ellenére, hogy évtizedek óta tűzszünetet kötöttek, a díj pedig, amire pályáznak, nem is lehetne egyértelműbb: hisz egyszer minden egyezség véget ér, és eldől majd, hogy ki uralhatja a chicago-i alvilágot.
Kredit
Oldalunk küllemét Nova kitartó és türelmes munkájának köszönhetjük, dizájnnal kapcsolatos kérdésekben Ő tud válaszolni.
Leírásankat az admingárda közösen készítette, ehhez segítségünkre volt megannyi fantasy sorozat, a majdnem mindent tudó wikipédia és természetesen a saját kútfőnk.
Ajánlott böngésző: google chrome és opera



...a city that was to live by night after the wilderness had passed. A city that was to forge out of steel and blood-red neon its own peculiar wilderness.It's the place built out of Man's ceaseless failure to overcome himself.



Raina Lopez
2 posters


Harlen Chase Nichols
Chatkép :
Raina Lopez Tumblr_inline_o1hoderxUR1qlt39u_250
Usernév :
nova
Titulus :
Chicago-i lakos
Play by :
michiel huisman
Faj :
boszorkány
Hozzászólások száma :
36
Pontjaim :
0
Foglalkozás :
out of work
Lakhely :
lake view
— :
Raina Lopez 24ff1b59d8543aabc2b123bc1b4d8ee4ea19e3dd
Előtörténet :
i am - in the end
what you made me

Őt keresem :
born to die
Raina Lopez Db7a9898902cc64ece47432e3cf5aa308114325e
Ezt hallgatom :
by the grace of the fire
and the flames
you're the face of the future,
the blood in my veins

Kor :
40
— :
Raina Lopez 40c80d7de59ee1283dfebf531336162096c40bbb


Harlen Chase Nichols | Pént. Ápr. 12, 2024 4:23 pm |
Gratulálunk, elfogadva!
üdvözlünk chigago városában!
Az előtörténetedben semmilyen kifogásolnivalót nem találtunk, így ezennel felhatalmazást kapsz tőlünk, hogy birtokba vehesd Chicago zűrös negyedeit!

Mielőtt megírnád az első játéktéri hozzászólásod, ejtsd útba a foglalóinkat; előzzünk meg minden félreértést azzal, hogy bevésed az általad használt arcot az oldal avatar-foglalójába, majd kérjük, ugyanezt tedd meg a neveddel is.
Nem elhanyagolható információ az sem, hogy mivel keresed a kenyered, és ne feledkezzünk meg arról sem, hogy egy-egy munkakapcsolat által akár érdekes plotokat is tető alá hozhattok egymással. És ha már itt tartunk, ugyanez igaz a városban betöltött szerepetekre is, erre a célra hoztuk létre a titulus-foglalót, amelynek részleteiről a linkre kattintva tájékozódhattok.
Ha segítségre van szükséged, ne habozz keresni a vezetőséget; jó szórakozást, plotokban és játékokban gazdag időtöltést kívánunk!  Raina Lopez 1f607

Vissza az elejére Go down
Raina Lopez
Chatkép :
Raina Lopez 255af4e0bfac0297d1448f24d6152ed4efc9b426
Usernév :
Béta
Titulus :
Chicago-i lakos
Play by :
margot robbie
Faj :
canis lupus
Hozzászólások száma :
6
Pontjaim :
2
Foglalkozás :
FBI agent
Lakhely :
unknown
— :
Raina Lopez Ea70625f9d5c0cc5d13a049828a8014b50f2ddd3
Előtörténet :

Ezt hallgatom :
all this anger was once love
Kor :
35


Raina Lopez | Pént. Ápr. 05, 2024 7:17 pm |
Raina Perdita Lopez
margot robbie vérfarkas béta

⋙ becenév passz ⋙ családi állapot hajadon ⋙ születési hely és idő Los Angeles, 1989. április 1.  ⋙ foglalkozás zsaru (FBI ügynök)  ⋙ lakhely nincs állandó ⋙ a karakter saját ⋙ hirdető xxx ⋙ irányultság egyéb ⋙ fő karakterem lopez  


dark feminine vibe
Az élet némileg megkeserítette a szívét az évek folyamán, így cinizmusa olykor nem ismer határokat. Az a fajta nő, aki után mindenki megfordul, amikor belép egy helyiségbe; impulzív, tüzes energiával bír, könnyen felhívja magára a figyelmet a kisugárzásával, mégis jéghideg viselkedés társul ehhez az erőteljes, vehemens energiához. Amilyen vonzó jelenség, olyannyira kiszámíthatatlan és megközelíthetetlen. Sokan szeretnék megnyerni, birtokolni, megmenteni – attól függően, hogy éppen mire van (vagy sokkal inkább mire volna) szüksége az aktuális „szerepének”. Valójában nem hisz senkiben és semmiben. Kiégett, megkeseredett, reménytelenül menekül a saját élete elől, ami a munkájának köszönhetően könnyebb, mint gondolnánk. Nem érdekli igazán semmi; a motivációi eltorzultak a beépülései következtében. Maximalistaként persze mindent belead, és elhiteti, hogy él és kirobbanó formában van, holott belülről haldoklik. Ha nem volna ennyire tökéletes színész, egészen szánalomraméltó alak lenne. De így csak egy kiégett jégkirálynő, aki féktelenül törtet előre a céljai érdekében, nem érdekli, hogy mit égett porrá maga körül, miközben próbálja elérni azt, amit akar. Akad egy jó pár csontváz a szekrényében…
there are no heroes here, only survivors
'Nem tudok olyan jó lenni, amilyen szeretnék, de olyan rossz se, amilyennek lennem kéne.'

Szeret magára úgy gondolni, mint a rend őrzőjére, aki jót visz véghez, vagy legalábbis a jó érdekében cselekszik olykor rosszul. Megesik, hogy a fennkölt cél érdekében be kell mocskolnia a kezeit, van, hogy sokkalta jobban, mint azt valaha is gondolta volna magáról, hogy képes lenne rá. Sokszor felülmúlja önmagát, már ami azt illeti, hogy mi mindent képes megtenni a saját túlélése érdekében. Emiatt egyre sűrűbben érzi úgy, hogy szakmát tévesztett, mert a valós szándéka ezzel a munkával sosem az volt, hogy jobbá tegye a világot, és megtakarítsa az utcákat a söpredék mocskoktól. Valójában azt hitte, hogy így egyszer majd a szemébe nézhet az ikerhúga gyilkosának.
Katona is csak azért lett az érettségi után, mert nem volt hova mennie; nem volt mihez kezdjen magával. Az előélete nem igazán kínálta neki a jobbnál jobb karrierlehetőségeket az életben. Melyik része lett volna a legmegnyerőbb? A drogos anya, akitől aztán elvette az állam? Vagy a nevelőszülők, akik valójában pont tettek arra, hogy mi lesz majd a lány sorsa az életben? Viszont a verekedések az otthonban és a mindennapos küzdelem, hogy a többi gyerek ne nyomja el, megedzették. Olyan emberré vált így, aki a legviszontagságokkal telibb időszakban, akár a jég hátán is megél. Szinte már veszélyessé vált, ahogy bármiféle félelemérzet nélkül veti bele magát a küldetésekbe – mind rendőrként a napjainkban, mind annak idején a seregben. Csak az tehet meg bármit félelem nélkül, aki már mindent elveszített. Márpedig Raina sokat veszített, mondhatni… mindent.
the serpent herself
Raina, mint valami kígyó, mesteri szinten képes levedleni a bőrét – újra és újra. Olyan ez, akár az újjászületés. Maga mögött hagyja a múltat, és vele együtt az aktuális karakterét, akit éppen egy beépített munka miatt alakítania kell; olykor hosszú hetekig, hónapokig, vagy akár évekig. Ilyenkor, amikor elhagy egy szerepet, egyúttal elhagyja a szerep által és miatt növesztett hüllőpáncélt; valósággal levedli azt, hogy aztán egy friss, még szeplőtelen felhámot növesszen annak helyére, amelyet idővel ismét elronthat, beszennyezhetett a világ mocska és züllöttsége.
Újra formálja önmagát, akárhányszor új bőrréteget növeszt, s ezáltal új karaktert/szerepet alakít. Az a kulcs, hogy ilyenkor még ő maga is elhiszi, hogy ez a kitalált személy valójában ő maga. Úgy él, mozog, beszél, cselekszik, ahogyan az aktuális karaktere, akit éppen játszania kell. Csakhogy ő tovább játszik, 0-24-ben eljátssza a szerepét; itt a színház nem ér véget sosem, itt nincsen vörös függöny, amit, ha a darab végén elhúznak, mindenki visszatérhet a saját életébe. Raina számára ez jelenti a menekvést; egyszer, évekkel ezelőtt elhitette magával, hogy amíg mást játszik, amíg valaki más bőrébe bújik, addig nem kell a saját, szánalomraméltó életét élnie. Miért legyen önmaga, ha bárki más is lehet? Díler, szélhámos, vegyész, tolvaj, gengszter, szajha, bohóc. Széles a paletta.

Chapter #1;
– train yourself to let go of everything you fear to lose.

Hideg, esős nap volt, amikor minden a darabjaira hullott. Olyannyira jéghideg és nyirkos, mint amennyire perzselő és tűzforró, amikor elragadtak tőlem.
Éreztelek. Éreztem a fájdalmadat. Éreztem a küzdelmet, minden egyes szívdobbanásodat a túlélésért, az életben maradásért.
Aztán egyszer már nem éreztelek többé…
Szakadt az eső, amikor a rendőrség kopogtatott az ajtónkon. Anyánk most is, mint az esetek többségében, be volt lőve. Nem tudom ez már hányadik adagja volt a nap folyamán. Nem is számított igazán. Idővel úgyis megszokod azt, amin nem tudsz változtatni.
A szívem kihagyott egy ütemet, amikor anyánk drogmámoros kábulatban nyitott ajtót a rendőröknek. Az, hogy már nem érezlek többé, szinte előre sejlette a végkifejlettet. Már akkor tudtam, hogy mit mondanak majd, mikor még fel sem fogtam, hogy az a két nyomozó ácsorog az ajtónk előtt, akik az eltűnésed napján is kikérdeztek minket.
Úgy tartják, hogy az ikrek olyan megmagyarázhatatlan, éteri kötelékkel bírnak, amely nem evilági és ősibb, mintsem hogy meg lehessen magyarázni az eredetét. Ez a kötelét a világegyetemben köttetett, még a kezdetek kezdetén, és elszakítani képtelenség. Az ikrek érzik egymás fájdalmát, örömét, magányát. Amikor az egyik szív megszűnik dobogni, a másik szív megszakad.
- Őszintén sajnáljuk, hogy ilyen rossz hírt kell közölnünk, de megtaláltuk Rhona holttestét.
Éreztem, amikor meghaltál. Úgy éreztem, hogy már nem éreztelek többé. És már jóval azelőtt tudtam, mint azok a rendőrök, akik végül rábukkantak a lélek nélküli testedre. Több hete voltál már halott akkor. Nyolc évesek voltunk, és te örökre annyi maradtál… Mindezt egy drogos anyának nem nevezhető anya miatt.

Chapter #2;
– who were you before they broke your heart?

Közhellyé tettél.
Én lettem az a nő, akit a vőlegénye elhagy, mielőtt az oltárhoz vezetnék. Rohadtul könnyű volt lelépni, igaz? A lakásunk üres a cuccaid nélkül, engem pedig elfog egy pánikszerű érzés, hogy most hogyan tovább? Nem igazán tudok a kérdezőbiztos vallatására fókuszálni, szinte eltorzulnak a hangok, mintha a víz alatt lebegnék. Vagy sokkal inkább, mint egy éles zaj, amit fül melletti közvetlen lövés után lehet hallani. Hallom, hogy beszélnek hozzám, de nem értem, hogy mit mondanak.  Csak nézek magam elé, és próbálom elnyelni az árulás keserű ízét.
- Tehát biztosan nem tudott a hadnagy szökési kísérletéről, Miss Lopez? Elég nehéz elhinni, hogy nem tudja hol van jelenleg a vőlegénye. Én biztosan elbúcsúztam volna magától, ha a hadnagy helyében lennék.
Keserű ábrázatom enerválttá, üressé válik egyetlen pillanat alatt. Ezzel próbálom leplezni a dühöt, amely vehemensen nyilall a gerincembe, a csigolyák mentén, végigszántva csontjaim elegyén, s végül megállapodva a szívnek csúfolandó létfontosságú szervnél. Ott kezdi el verni bordáim ketrecét a dühöngő őrület.
- Mit nem ért abból, hogy búcsúajándék gyanánt egy levelet kaptam? És abban sem írta le, hogy mi történt vele, sem azt, hogy hova fog menni.
Régi ismeretségnek köszönhetően értesültem előbb Peter dezertálásáról, minthogy a hatóságok megkerestek volna kikérdezni miatta. Csak egy búcsúlevelet hagyott maga után. Annak is a legjelentősebb része, hogy „Sajnálom, elcsesztem! El kell, hogy tűnjek most egy ideig.” Nem volt ez igazán búcsú. Nem volt semmi szentimentális nyál, amit ilyenkor kapni szokás egy búcsúnak szánt üzenetben – legalábbis a hollywoodi filmek szerint. Ez nem egy film, hanem a valóság, és a katonákra amúgy sem jellemző a túlzott ömlengés.


Megrendítő, hogy a mai napig felriadok amikor nyílik egy ajtó; az ajtókilincsre, mintha még abban reménykednék, hogy visszatér hozzám ennyi év után.


Chapter #3;
– and she was falling down the rabbit hole.

„Devin, segítségre van szükségem.”
Csak egy üzenetet hagyok a társam hangpostáján, majd üzenetben elküldöm a koordinátákat, hogy végezetül megsemmisítsem az eldobható telefont, nehogy lenyomozzanak az illetéktelenek. Még a társamban sem bízhatok eléggé; nem miatta, hanem a technológia ördöge miatt. Mi van, ha az ő telefonját hallgatják le? Sosem lehetünk elég óvatosak, főleg, hogy hónapokra tűntem el a beépülés miatt. Mintha lekerültem volna a térképről, szinte megszűntem létezni. És valóban. Az, aki voltam, aki igazából én vagyok, ilyenkor szimplán eltűnik, hogy aztán a helyére egy teljesen új, független személyiség léphessen. Már rég le kellett volna tartóztatnom ezt a meth-gyártó brigádot, persze csak miután megszereztem a kellő bizonyítékot, hogy a vád is jogerős legyen és megállja a helyét a bíróságon. Aztán… Aztán.
Aztán túl mélyre ástam magam; egyre mélyebbre és mélyebbre, pedig valójában mindvégig csak a felszínt kapargattam. Mire rájöttem, hogy darázsfészekbe nyúltam, már késő volt – így kénytelen voltam sodródni az árral, és a végsőkig menni a magasztos cél érdekében. Nem a túlélésem volt a tét, oh, az már régóta nem lényeges tényező. De nem vagyok hajlandó lemondani a nagy fogásról, nem elégszem meg a kis hallal. A kaptár legmélyéig kell nyúlnom, és ezért még a halandó mivoltomat is képes voltam beáldozni. Nagy árat fizettem ezért a szerepért, és a meth-gyártó brigád – amely valójában egy vérfarkas falka – bizalmáért. Magukhoz hasonlóvá tettek, nehogy szabadulni tudjak tőlük, vagy nehogy ellenük forduljak egészen véletlenül.
Mióta bestiává lényegültem, a világ egy egészen más oldalát mutatja nekem, ahol az emberi törvények nem léteznek, itt ugyanis farkastörvények uralkodnak. A moralitás pedig oly’ távolinak tűnik, hogy időnként, amikor tükörbe nézek, már nem is ismerem fel önmagam.

Meghasonlottam. Te vajon felismernél így?

Chapter #4;
– hungry dogs are never loyal.

Devin bilincsben vezet el a hullahalmok mellől. Olyan a tetthely, akár egy kibxszott mészárszék! Szükséges a bilincs, hogy hiteles legyen a színjáték; azt kell hinniük, hogy letartóztattak, nehogy a nagy gondosan felépített álcám egyetlen pillanat alatt dőljön romokba. Persze a színjátszás sem áll túl messze a valóságtól, mert a társam és én is jól tudjuk, hogy most nem az a rész fog következni, hogy egy sör mellett lazulva elmesélem neki az elmúlt időszakot, hogy mivel töltöttem a drága időmet akkor, amikor éppen nem adtam magamról életjelet senkinek. Se neki, se a felettesemnek, sem az atyaúristennek. Azt fogják hinni, hogy már nem vagyok beszámítható, hogy átálltam és az ördöggel cimborálok. Hogy közöm van a robbantgatáshoz és a gyilkosságokhoz. Tudni akarják, hogy mit követtem el annak az érdekében, hogy leplezzem magam. Tudni akarják, hogy áthágtam-e a törvényt a beépülés ideje alatt. Még szerencse, hogy hazugságban profi vagyok.
A rendőrautóban csak ketten vagyunk: én és a társam.
- Tudom, tudom, előbb kellett volna jelentkezzek. Fogalmad sincs róla, hogy mekkora állatok ezek, Dev. Olyanokat láttam, hogy az emberek el sem hinnék. Muszáj leültetnünk őket. Csak még nem szereztem elég bizonyítékot… Vissza kell mennem valahogy. Segítesz benne, ugye?


 


Vissza az elejére Go down
 
Raina Lopez
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
M U D — C I T Y  :: Az alkotás metafórája
karakter-részleg
 :: Üdvözlünk Chicago-ban :: Elfogadott vérfarkasok
-
Ugrás: