˄
˅
M U D — C I T Y
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
there's no hell like chicago
MUDCITY
Chicago - vagy ahogyan sokan nevezik, a Szelek városa - az Amerikai Egyesült Államok harmadik legnépesebb városa, a város azonban egy sokkalta baljósabb nevet is visel, a köznyelvben egyszerű Sárvárosként is hivatkoznak rá; vélhetően a múlt miatt, amikor a váratlan demográfiai robbanás piszkos utcákat és rossz egészségügyi és higiéniai állapotokat eredményezett, azonban ez a 21. században már régen a múlté; napjainkban inkább a felszín alatt meghúzódó alvilági szálak miatt vált szennyezetté a környék, azonban ebből a hétköznapi átlagember mit sem vesz észre. Pedig odalenn három maffiacsalád hadakozása borzolja az állóvizet, annak ellenére, hogy évtizedek óta tűzszünetet kötöttek, a díj pedig, amire pályáznak, nem is lehetne egyértelműbb: hisz egyszer minden egyezség véget ér, és eldől majd, hogy ki uralhatja a chicago-i alvilágot.
Kredit
Oldalunk küllemét Nova kitartó és türelmes munkájának köszönhetjük, dizájnnal kapcsolatos kérdésekben Ő tud válaszolni.
Leírásankat az admingárda közösen készítette, ehhez segítségünkre volt megannyi fantasy sorozat, a majdnem mindent tudó wikipédia és természetesen a saját kútfőnk.
Ajánlott böngésző: google chrome és opera



...a city that was to live by night after the wilderness had passed. A city that was to forge out of steel and blood-red neon its own peculiar wilderness.It's the place built out of Man's ceaseless failure to overcome himself.



Jonathan Peterson
2 posters


Emma Wheeler
Chatkép :
Jonathan Peterson Krunt-emily-blunt
Usernév :
maze
Titulus :
The Wild Rose
Play by :
Emily Blunt
Faj :
boszorkány (víz)
Hozzászólások száma :
36
Pontjaim :
7
Foglalkozás :
FBI nyomozó
Lakhely :
Edgewater
— :
Jonathan Peterson D8fb01467958330ea2d9a50db2f3fc9f6a913a11
Előtörténet :

Őt keresem :
Jonathan Peterson Tumblr_plz0gc2H7d1xlv8m3o1_540
Ezt hallgatom :
Let's hurt tonight
You got it in You
Kor :
238
— :
Jonathan Peterson 3a6943479426f008f0a878717fc002c6499a8072

Jonathan Peterson Tumblr_oj68mlz5Rw1runoqyo4_540


Emma Wheeler | Hétf. Szept. 16, 2024 8:03 pm |
Gratulálunk, elfogadva!
üdvözlünk chigago városában!
Az előtörténetedben semmilyen kifogásolnivalót nem találtunk, így ezennel felhatalmazást kapsz tőlünk, hogy birtokba vehesd Chicago zűrös negyedeit!

Mielőtt megírnád az első játéktéri hozzászólásod, ejtsd útba a foglalóinkat; előzzünk meg minden félreértést azzal, hogy bevésed az általad használt arcot az oldal avatar-foglalójába, majd kérjük, ugyanezt tedd meg a neveddel is.
Nem elhanyagolható információ az sem, hogy mivel keresed a kenyered, és ne feledkezzünk meg arról sem, hogy egy-egy munkakapcsolat által akár érdekes plotokat is tető alá hozhattok egymással. És ha már itt tartunk, ugyanez igaz a városban betöltött szerepetekre is, erre a célra hoztuk létre a titulus-foglalót, amelynek részleteiről a linkre kattintva tájékozódhattok.
Ha segítségre van szükséged, ne habozz keresni a vezetőséget; jó szórakozást, plotokban és játékokban gazdag időtöltést kívánunk! Jonathan Peterson 1f607

Vissza az elejére Go down
Jonathan Peterson
Chatkép :
Jonathan Peterson Tumblr_inline_pk1nd214851sx1vhj_250
Usernév :
Deryth
Titulus :
Chicago-i lakos
Play by :
Lee Pace
Faj :
boszorkány (levegő)
Hozzászólások száma :
4
Pontjaim :
1
Foglalkozás :
kutatás-fejlesztés vezető
— :
Jonathan Peterson Tumblr_md9mzcTBu51re2j2jo1_500
Előtörténet :
Breathe in
Ezt hallgatom :
Solar Sailer
Kor :
323


Jonathan Peterson | Vas. Szept. 15, 2024 9:21 pm |
Jonathan Peterson
Lee Pace Libra titulus

⋙ becenév - ⋙ családi állapot - ⋙ születési hely és idő Paris, 1701.01.09.  ⋙ foglalkozás orgonista, mérnök, asztrofizikus, Chicago Space Agency kutatás-fejlesztés részlegének vezetője  ⋙ lakhely Városon kívüli birtok ⋙ a karakter saját  ⋙ hirdető - ⋙ irányultság egyéb ⋙ fő karakterem Deryth  



Számára minden és mindenki frekvencia. Az élet állandó rezgése az, ami mozgatja a világot, s értelmet ad számára. Nincs rezgés, úgy nincs élet sem. Sosem volt egy filozófikus alkat, annál sokkal gyakorlatiasabb. Ezt a kettőt ötvözte később asztrofizikai kutatásaiba és fejlesztéseibe is.
Így senki se várjon tőle filozófikus röptű beszélgetést, attól ő sokkal jobban a két lábon áll.Ettől függetlenül a drámakirálynőket kivágja az ablakon. Nincs neki erre ideje, szokása mondani.

Hisz. Hite erős. Ám senki se keresse úgy templomokban, hogy Istenhez imádkozik. Ebben temploma az orgona mellett a világűr és a hegyek, ahol az Ég a Földdel összeér. Istene pedig a kvazárok, húrok és a rezgés.

Ha foglalkozik valamivel, akkor mindent belead. Erőfeszítés nélkül, sokkal inkább halad a folyamattal, figyelve annak áramát, igyekszik megérteni, merre is tart az út. Vagy egyszerűen csak élvezi.


“You’re the whole Universe. Exist in it. Inhale it Then let it out.”

Lábai már elérték az orgona talpazatát, amit már nagyon régóta várt. A templom orgonája kezdetektől fogva elbűvölte, s szülői engedéllyel, a helyi orgonista pártfogásba vette.
- Nyújtsd még jobban. Tartsd bent. És figyelj. - az utasítás nyomán a lélegzetét elnyújtva, vett be levegőt, s figyelt. Lehunyt szemekkel.
Mestere ujja nyomán a hangjegy sokáig rezonált a templom falai között. És a falban. Végigfutva, visszaértek hozzá, lábain keresztül érzékelte.
Mint ahogy érzékelte Mestere figyelmét is, vajon elkapta-e a pillanatot. Szólni nem akart, mosolya adta tudtára Mesterének, hogy az érzet megvan.
Évekkel később is így készült minden alkalommal, minden művel, amit előadni kívánt. A templom sosem érdekelte, s a világ már volt olyan változásban, hogy szabadabban élhetett csak az orgonának.
Mostanra már az ő ujjai alatt rezgett fel az orgona sípja, s hagyta elnyúlni, hogy miután elvette kezét, a szünet adta lélegzetvétel még jobban megerősítette a dallam hatását. Érezte. Érezte, ahogy átfolyik a falakon a dallam, mely most sokkal szabadabban rezgett: meleg nyári napon a falak egészen másként adták vissza a rezgést, mint a téli, hóval terhelt időjárásban. S ezt élvezte. Most szárnyalt a dallam, átadta magát a rezgésnek, nem is kellett figyelnie, mikor tartson szünetet, nyújtsa el, vagy tartson ki egy-egy hangot. A dallam magát vezette, s ő hagyta.
Aztán megérzett valami mást is. A dallam harmóniává alakult át, mint mikor a mezőn átrobog a szél, vagy a viharos eső illata kanyarogva szeli át a város előtti mezők kanyargós völgyeit, meghozva a dörgés előszelét is egyben. S mintha az orgona is határozottabban adná ki a hangot magából.
Hazaérkezett.


”Push the limits”

A világ változott, s vele ő maga is. Az orgona iránti rajongása megmaradt, a világgal haladni akart, így az újdonság felé fordult: a gépeknek is megvan a maguk ritmusa, mozgásuk hangja árulkodik annak teljesítményéről. A tanulás mellett az orgonát rendszeresen karban kellett tartani, hiszen poros, vagy sérült síppal egészen más hatást érhetnek el. Ezt az igényét a gépekre is kiterjesztette: minden test, annak minden alakzata, formája s anyaga egészen más hangot adott ki, s továbbított, működés közben.
Éppen ezért azonnal kiegyenesedett, ahogy meghallotta a hangot. Figyelt, s beszélgetőtársa felé tartva mutatóujját, csendre intve, tovább hallgatózott.
- Menjen a part felé! - fordult a hajó kapitánya felé, aki ránézve, úgy döntött, nem veszi figyelembe a felszólítást.
- Most!
Türelméről nem mindig volt híres, ha tettekről volt szó, s ha nem hallgatnak rá, így pár másodperc múlva a híd felé vette lépteit, ahogy hallotta, s látta, szavai süket fülekre találnak.
- Mondja meg a gépésznek, állítsa le a motort!
De már a válaszból tudta, hogy szavait nem fogja meghallgatni, így a gépterem felé vette lépteit, azonban még a hajófedélzetre sem ért le, a hajó furcsán fordulni kezdett, s teljes erőből a part irányába tartott, az iramtól s kanyartól oldalra billenve, majd átesve saját holtpontján.
Ideje sem volt felfelé nézni, a következő percben másokat igyekezett megfogni, akik a vízbe zuhanva, vele együtt, a felszín felé igyekeztek.
Még hogy egy hajó lassan süllyed!
Az egyik, ki kezébe kapaszkodott, maga a kapitány, akit legszívesebben elengedett volna. Megérdemelné, hogy a hajója után menjen.
Ugyanezt gondolta akkor is, amikor szinte levágta a földre, ahogy megmaradt erejéből telt.
- Igazán hallgathatna másra legközelebb.

”When you cannot see the unseen.”

Komoran nézett fel a mappából, egy igencsak helyes arcú idegenre.
- Én csak a fejlesztésekért vagyok felelős. Abban hozhatok döntést. A politika...
- ... az is a te asztalod, ha úgy nézzük.
Válaszul a fejét ingatja. Nem hisz ebben, noha látja az összekapcsolódást. Az “új” fejlesztési gárdáról például nem tudnak nála alacsonyabb körökben. De azt is tudja, hogy van, akit máris a feje fölé emeltek a cégen belül közülük.
- Nagyon szeretnék elrejteni a szemek elől az ügyet, ám arra kérnélek... ha tudod, hogyan lehet lezárni kiskapukat, akkor tudod, hogyan lehet... nyitva hagyni párat.
- Az emberek még nem készültek fel rá. - szinte meg sem várja a befejezést, becsukja a mappát, az asztalra téve.
Összekulcsolt kezekkel dől az asztal felé, elgondolkodik.
- Sok dolog van, amire nem készültek még fel. A kiskapukat pedig akkor tudom megnyitni, ha a döntés ennek értelmében születik meg.
- És te, mit szeretnél?
Ránéz a kérdezőre, a furcsán sötét íriszekbe.
- Világbékét?
Egyszerre kuncognak fel, de tudják már mindketten: ha máshogy is szeretnék, a többség akarata van érvényben.
A kiskapuk azért ott vannak még...


”... and then...One day... I got in!”

Ritkán esik meg vele, hogy egy koncert előtt még közvetlenül is a munkáján járjanak gondolatai. Azonban már régóta nem várt semmit a mostani zenészektől, az új fejlesztések pedig kifejezetten sokat ígérőek.
A Hang.
A műsorfüzettel együtt keze is megáll, s vele lélegzete is.
A dallam hulláma tovább halad, váratva magára a következőre. A rezgés azonban kitart, s úgy hal el, ahogy már olyan régen hallotta... mástól.
Mély levegőt vesz, behunyja szemeit. Az otthon érzése járja át, ahogy a rezgések színes kavalkádja átfolyik rajta, vele együtt a templom zömök falain is, melyek patnerre lelnek oly hosszú idő után az orgonistában, ki éppen játszik.


Ami még a háttérben lapul:
Ifjú boszorkányként az egyik vadászklán tagjává vált. Talán az időszak, talán más okán, (jóval) később távozott is soraikból. Indokaként felvéshető, hogy az adott korszak egy igencsak véres és küzdelmes időszak volt. Véleménye szerint.
A Chicago Space Agency kutatás-fejlesztésének vezetője, s mivel magánhadseregekkel (PMC) és az állami védelmi szervekkel is együttműködik, a büdzséből bőven van mit finanszírozni a Libra felé: a tó közelsége, a közeg is lehetőséget ad, hogy egy komplett, titkos (halandók számára mindenképpen) bázis épülhessen ki, melyet mind maga a Libra, mind annak egyik alszervezete, az Őrzők számára biztosítja a legkorszerűbb technológiai eszközöket és a kiképzőbázist is. Ez Peterson felügyelete alatt áll, s eddig mindvégig sikerrel védte ki a felfedés lehetőségeit.



 


Vissza az elejére Go down
 
Jonathan Peterson
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
M U D — C I T Y  :: Az alkotás metafórája
karakter-részleg
 :: Üdvözlünk Chicago-ban :: Elfogadott boszorkányok
-
Ugrás: