˄
˅
M U D — C I T Y
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
there's no hell like chicago
MUDCITY
Chicago - vagy ahogyan sokan nevezik, a Szelek városa - az Amerikai Egyesült Államok harmadik legnépesebb városa, a város azonban egy sokkalta baljósabb nevet is visel, a köznyelvben egyszerű Sárvárosként is hivatkoznak rá; vélhetően a múlt miatt, amikor a váratlan demográfiai robbanás piszkos utcákat és rossz egészségügyi és higiéniai állapotokat eredményezett, azonban ez a 21. században már régen a múlté; napjainkban inkább a felszín alatt meghúzódó alvilági szálak miatt vált szennyezetté a környék, azonban ebből a hétköznapi átlagember mit sem vesz észre. Pedig odalenn három maffiacsalád hadakozása borzolja az állóvizet, annak ellenére, hogy évtizedek óta tűzszünetet kötöttek, a díj pedig, amire pályáznak, nem is lehetne egyértelműbb: hisz egyszer minden egyezség véget ér, és eldől majd, hogy ki uralhatja a chicago-i alvilágot.
Kredit
Oldalunk küllemét Nova kitartó és türelmes munkájának köszönhetjük, dizájnnal kapcsolatos kérdésekben Ő tud válaszolni.
Leírásankat az admingárda közösen készítette, ehhez segítségünkre volt megannyi fantasy sorozat, a majdnem mindent tudó wikipédia és természetesen a saját kútfőnk.
Ajánlott böngésző: google chrome és opera



...a city that was to live by night after the wilderness had passed. A city that was to forge out of steel and blood-red neon its own peculiar wilderness.It's the place built out of Man's ceaseless failure to overcome himself.



Csoportok


Admin
Chatkép :
Csoportok SoSQbWE
Usernév :
staff
Titulus :
sauron
Play by :
faceless
Faj :
above all species
Hozzászólások száma :
70
Pontjaim :
75
Foglalkozás :
to play boss
Lakhely :
chicago
— :
Csoportok 5e4c6c6798bac0ae1ce882635f49069a
Kor :
31


Admin | Kedd Dec. 19, 2023 8:12 am |
Világunk csoportjai
ahová tartozhatsz

Az alábbi kis segédlettel szeretnénk hozzájárulni a könnyebb tájékozódáshoz; fontos megjegyeznünk, hogy a csoport nem egyenlő a faji besorolással, hisz ha például vadász vagy, még ugyanúgy tartozhatsz az emberek vagy akár a boszorkányok csoportjába is. Ezáltal a vadász nem a fajod lesz, hanem a csoportod. A vadászok pedig rendszerint klánokba rendeződnek - míg a boszorkányok kovenekbe, a farkasok pedig falkákba.
Az alábbi listában az oldalon megtalálható, már megalkotott csoportosulásokat találod; fontos, hogy ha egy már megalkotott csoportosuláshoz szeretnél tartozni, mindenképp vedd fel a kapcsolatot a csoportosulás tagjaival.
Ha megszületett a döntésed, ne felejtsd majd el rögzíteni a titulus foglalóban is.
Fontos! Amennyiben nincs a karakterednek ilyen típusú betöltött szerepe, és nem tartozik egyetlen csoportba sem, ezt nem kell figyelembe venned. A listába, és ezáltal a titulus foglalóba sem kerülnek be olyan foglalások, mint az "egyetemista" vagy "turista".
A lista jelenleg a teljesség igénye nélkül olvasható, viszont amennyiben új kovent vagy falkát, esetleg vadászklánt hoznál létre, ezek szintúgy bekerülhetnek ebbe a felsorolásba. Ennek feltétele egy pár soros ismertető, amelyet el kell küldened nekünk.


Amit tudnod kell a kovenekről

A boszorkányságba beavatottak többsége társaságokba szerveződik, és ezek keretén belül működik. Ezen csoportok neve a koven. A kovenek kis létszámú csoportok. Régebben 13 tagjuk volt, de mert semmi különösebb ok ehhez a számhoz ragaszkodni, manapság inkább 12 tagból áll egy koven.
Az oldalon megalkotott kovenek:
Az Ezüst Hold Köre
A koven közel két évszázada a Norwood család egy nőtagjának vezetése alatt áll, az elmúlt ötven évben a főpapnő szerepét pedig Thalia Norwood tölti be személyesen. Az Ezüst Hold Körének feladata a természettel való kapcsolódás, valamint az egyensúly megteremtése és fenntartása. Ezen felül fontos szerepet töltenek be a Libra életében, ugyanis a szervezet keze alá dolgoznak, és segítenek megakadályozni a természetfelettit érintő, bárminemű veszélyt a társadalmukra nézve. A koven tagjai sokáig kizárólag nemes boszorkánycsaládok női leszármazottai lehettek, Thalia vezetésével azonban változtattak ezen, és már férfiakat is fogadnak a köreikben. Az egyensúlyra törekedvén azt nem csak rituáléikkal igyekeznek elérni, de a struktúrájukkal is, így lehet, hogy a tizenkét tagból álló csoportban minden elem három fővel képviselteti magát. Tagjai részben a Chicago-i tavak vidékén, egy titkos helyen, a Norwood kúriában élnek, az ingázás azonban se nem tiltott, se nem szokatlan jelenség.
tagjai:
@Thalia Norwood - kovenvezető, föld
megalkotható - föld
megalkotható - föld
megalkotható - víz
megalkotható - víz
megalkotható - víz
megalkotható - levegő
megalkotható - levegő
megalkotható - levegő
megalkotható - tűz
megalkotható - tűz
megalkotható - tűz


Amit tudnod kell a farkasfalkákról

A farkasok által alkotott külön csoportosulást nevezzük falkának. A falka társas életét szigorú hierarchia szabályozza, tevékenységét egyetlen uralkodó hím, a falkavezér határozza meg. Az alfa-hím vezeti a csapatot, a béta-hím a helyettese, a rangsor végén pedig az ómega-hím található. A vezéri státusz pedig több kiváltsággal jár. Ugyanez a rangsor a nőstényeknél is létezik.
Az oldalon megalkotott farkasfalkák:
District 64th
tagjai:
@Dante Jackson, béta
@Tessa Whitmore, alfa nőstény


Amit tudnod kell a vadászklánokról

A vadászklánok erőteljes és különleges csoportok, melyek tagjai a vadászat mesterei és a küzdelem művészei. Többségük évtizedekre visszanyúló történettel és szigorú szabályokkal rendelkezik, tagjaik nem csupán egyszerű vadászok, hanem képzett harcosok is, akiknek feladata a természetfeletti világ veszélyeivel való szembenézés. Minden vadászklánnak sajátos jelképei, rituáléi és tradíciói vannak, amik összekötik tagjaikat. Vezetőjük, a klánvezér, nemcsak a legkiválóbb vadász, hanem a klán spirituális vezetője is; ő felel az ősi tudás őrzéséért és átadásáért a következő generációknak.
Az egyes klánok között mély rivalizálások és együttműködések alakulnak ki, amelyek az ősi konfliktusok és összecsapások során gyökereznek.
Vadászok lehetnek egyszerű halandók, de boszorkányok és farkasok is választhatják maguknak ezt a hivatást.
Az oldalon jelenleg nincs megalkotott klán csoport.


Amit tudnod kell a maffia családokról

Mióta világ a világ, Chicago a bűnözés melegágya, az amerikai bűnözés és a szesztilalom korának szimbóluma, ahol az alvilág uralkodott az utcákon, és Capone neve mindörökre összefonódott a város történetével.
A hírhedt maffiózó halála után azonban nem maradt idő fellélegzésre; Chicago ismét visszatért sötét múltja árnyékába. Az átmenetet egy új generáció vette át, a város területeit pedig három maffiacsalád osztotta fel egymás között; a Lorenzini család északon, az Antonov-ok keleten, míg a d'Ambrosio család délen vonta uralma alá Chicago utcáit. A családokról részletesen a világunk leírásában olvashatsz.


Amit tudnod kell a fajok tanácsáról

A fajok tanácsa, más néven a Libra Nemzetközi Szervezet, akkor alakult meg, mikor a természetfeletti világ lényei, közöttük a vámpírok veszélybe sodorták a saját kilétüket. Évszázadokig sikerült titokban tartani a szervezet létezését, köreikben megannyi híres tudós fordult meg, mint például Isaac Newton vagy Alfred Nobel, de gyakorta élvezték az amerikai elnökök, Churchill, Lincoln és Washington kegyeit is, ha támogatásról volt szó.
Lépést tartanak a fejlődéssel, a koruk legmodernebb eszközei vannak segítségükre mindazok mellett, hogy a Szervezet nem csak egyszerű embereket gyűjtött köreibe. Akadnak közöttük boszorkányok, farkasok, de még vámpírok is, a céljuk kőbe van vésve: fellépni az olyanok ellen, akik veszélyt jelentenek a természetfeletti társadalomra.
A Szervezeten belül több ágra szakadtak a tevékenységi körök: vannak, akik parancsot teljesítenek, vannak, akik koordinálnak és terveznek, vannak, akik adminisztrálnak és fejlesztenek, és vannak azok, akik a döntéseket hozzák.
A vezetőség tagjait a Noktoriánok választják ki. Minden faj két-két képviselője ül a tanácsban, belépésükkor esküt tesznek arra, hogy soha nem lesznek hűtlenek a szervezethez, és nem szédítheti meg őket semmilyen kínált jutalom, ha elárulják a tanácsot.


Amit tudnod kell az őrzőkről

Olyanok ők, mint a tanács saját, külön bejáratú elit hadserege. Az, aki közéjük tartozik, nemcsak nagy tiszteletnek örvend fajtársai körében, de szert tehet olyan erőre és ismeretekre is, melyekre mások nem, ezáltal pedig jócskán fölénybe kerül. Nem is árt némi fölény, hiszen a feladatuk nem egyéb, mint őrizni a békét, a fajok közti paktumot, és ügyelni arra, hogy a halandók semmiképp se szerezhessenek tudomást róluk, ami lássuk be, a mai modern világban egyre nehezebb feladat. Rendkívül képzettek, intelligensek és jól kiismerik magukat a halandók világában, ahova tökéletesen be is tudnak illeszkedni, hogy a kezük a lehető legmesszebbre érhessen.
Feladataik egész sokrétűek lehetnek, hiszen a tanács szinte bármivel megbízhatja őket, szükség esetén akár testőrködhetnek is valamelyik tanácstag mellett.
Egy őrző közbe léphet, ha két természetfeletti olyan helyen készül összecsapni, ahol túl sok halandó lehet szemtanú. Oda szegődhet egy frissen beharapott vámpír vagy vérfarkas mellé, hogy mentorálja vagy szükség esetén kiiktassa az egyedet, bár minden ilyen komolyabb közbeavatkozáshoz a tanács engedélyére van szükség. Még ők sem gyilkolászhatnak kedvükre, ha pedig túlságosan fejükbe száll a hatalom, a vétségnek megfelelő büntetést szabhatnak ki rá a rangtól való megfosztáson át egészen a halálbüntetésig.
Mivel a tanácson belül is képviseli magát minden faj, ugyanez igaz az őrzőkre is, így soraik között van vámpír, vérfarkas, boszorkány, szirén és dhámpír is.

Amit tudnod kell a bukottakról

Nevezhetnénk őket sötét boszorkányoknak is, de tekintve, hogy a fekete mágia alapvetően szembe megy a természet - és Gita - törvényeivel, a bukott szó a legmegfelelőbb rájuk. Elbuktak, mint boszorkányok, mint a természet egyensúlyának fenntartói, bár egy-egy teória szerint ez a csoport a szükséges rossz, ami elengedhetetlen a világ egyensúlyának fenntartásához. A mérleg kibillen az egyensúlyából, ha csakis jó létezik, rossz pedig nem.
Az ő mágiájuk nem a természetből fakad, az utat, min járnak, nem kövezi jó szándék, és tetteiket sem az önzetlenség vezérli. Önös érdekek hajtják őket, elméjüket elragadta a hatalomvágy és miután megtapasztalták, hogy a fekete mágia miféle erővel képes felvértezni őket, már nem számítottak az egykor alapvetőnek vélt szabályok. Határokat feszegetnek már pusztán a varázslatuk gyakorlásával is, mert annak az ára mindig valami káros, valami fájdalmas.
Míg boszorkány társaik képesek magukat feltölteni a természetben vagy épp az alapvető elemük közelségétől, nekik más lények lelki erejére van szükségük, azok esszenciájából táplálkoznak, hogy a megszokott - és szükséges - erőt fenntartsák. Ehhez pedig éppen elég, ha olyanok közé keverednek, akik szenvednek, akiknek testi vagy lelki fájdalmuk van, mert minden, ami negatívan hat másokra, őket egyenesen feltölti. Gyakran találkozni velük bárokban, kórházakban, különböző lelkisegélyt nyújtó csoportokban, temetőkben, de olyan is akadt már, aki papként munkálkodott, így szívva magába mások fájdalmát.
Fontos apróság, hogy a folyamathoz szükség van fizikai érintésre, azonban ez azért nem olyan drasztikusan történik, hogy a delikvens ettől rögtön halálosan kimerültté válna: egyszerűen csak még inkább beletemetkezik a bánatába és még jobban gyötrik a negatív érzések, gondolatok.


Amit tudnod kell az árnyak világáról

Azt a helyet, síkot nevezik így, ahová a sötét boszorkányok, más néven a bukottak kerülnek a halált követően. Üres, kopár hely, céltalan, és veszélyes, ők pedig nem meglepő módon, minden áron ki szeretnének jutni onnan. Erre azonban nem képesek, a világokat egymástól távol tartó erő nem engedi vissza őket a 'falon', így a hely energiáját felhasználva lényeket hoztak létre, amik kellően kevés mágiával rendelkeznek ahhoz, hogy át tudjanak jutni a mi világunkra, mintha megtalálták volna a rést a pajzson, de eléggé veszélyesek ahhoz, hogy ártani tudjanak.
Fő célpontjaik a mágusok, boszorkányok, hiszen tőlük képesek elnyerni erejüket, ha életüket veszik, ezáltal pedig az adott szörny erősödik, jelenléte egyre nagyobb veszélyt jelent, a bukottak célja és terve pedig az, hogy ekképpen szerezzenek maguknak még több erőt, hogy egyszer visszatérhessenek közénk, addig is is a káosz, ami élteti őket, és az, hogy árthatnak.

Fontos, hogy ezek a démonok/szörnyek nem megalkothatóak, ahogyan a purgatóriumban lévő bukottak sem, ez csak egy kis színesítés a játékosok számára!


Tehát, hogy a vadászok se unatkozzanak:
Leírásuk:
Nagyon hasonlítanak az emberekre, ám ez könnyedén megváltozhat. Képesek hosszú, éles karmokat növeszteni, ahogy fogaik is hegyesek és élesek, könnyedén levadásznak állatot és embert is, hogy vérük, húsuk által életerőhöz jussanak. Gyorsak, erősek, és kiszámíthatatlanok, nem vezérli őket semmi más, csak a pusztítás, nincs bennük empátia, nincsenek érzéseik, vadállatok csupán, akik élősködnek ezen a síkon. Mégis képesek beolvadni egy kis ideig, álcázni magukat, ez azonban csak a túlélési ösztön, semmi más, könnyedén tanulnak, és vesznek át szokásokat, hogy azzal is bebiztosítsák magukat ebbe a világba. Ha a nem megfelelő módon sebezzük meg őket, aránylag gyorsan gyógyulnak, némi kötözésre azért szükségük lehet, de alapvetően magától begyógyul bármilyen - nem halálos - sérülésük.

Hogyan vedd akkor észre őket?
Egy jó vadász felfigyel a jelekre, hiszen ezek a lények pusztítják maguk körül a környezetet, mintha maga a sötétség verne tábort; a növények egyre elhalnak, az állatok nyüszítve elkerülik őket, és, ha nem fordítanak elég figyelmet a tisztaságra, mind magukéra, mind ruháikat illetően, még egy halandó is úgy érezheti a környékén, mintha dög szag lenne, ebből kiindulva pedig egy vérfarkas, egy vámpír, avagy dhámpír számára még egyszerűbb levadászni/kiszúrni ezeket a lényeket.

Ha pedig észrevetted, hogyan pusztítsd el?
A legendákból jól megszokott módokon lehet velük végezni;
- lefejezés, (avagy bármilyen komolyabb porciózás...)
- tűz
- fejlövés


Nem szúrjuk szíven őket, nem dobáljuk sóval, fokhagymával, nem mérgezzük meg őket, nem szórunk rájuk átkot, nem próbáljuk őket elemi mágiával (fojtás, vízzel elárasztás stbstb.) megölni, hacsak nem akarjuk még jól fel is mérgesíteni őket.

Nem porladnak el, nem válnak köddé, egy ilyen lény elpusztítása bizony ásással, vagy égetéssel jár, ha el akarjuk tüntetni a nyomainkat, és nem akarunk a szerveknek fejtörést okozni. Halálukkor elveszik belőlük minden mágia, mi addig segített nekik emberibb külsőt kölcsönözni, így, az élettelen test már igaz valójukat adja vissza.
Az árnyakból jöttek létre és léptek ki, így vér helyett, mintha szurok folyna ereikben, az addig emberinek ható mosoly helyén rengeteg apró, tűhegyes fog jelenik meg, hosszú, fekete karmaik is előbújnak, tehát minden, mit addig illúzióval elrejtettek, felszínre kerül.


Vissza az elejére Go down
 
Csoportok
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
M U D — C I T Y  :: Kezdetek kezdete
a legfontosabb olvasmányok
 :: Szükséges olvasmányok
-
Ugrás: